Hello bloggeri de pretutindeni!

Ma alatur blogosferei din curiozitate dar si pentru ca vreau sa devin vizibila intr-o lume care devine din ce in ce mai invizibila!

Imi place sa scriu, poate de aia am si urmat cursurile Facultatii de Jurnalism, imi place sa analizez si sa dau sfaturi, poate de aia am facut si masterul de Comunicare si Relatii Publice, imi place sa inventez si sa creez, poate de aia si lucrez in publicitate de 5 ani… 🙂

In final, va spun ca imi doresc sa am un blog care sa nu deranjeze ci sa incante, imi doresc sa am prieteni care sa-l urmareasca, nu sa-l critice, imi doresc sa fie bine primit de catre voi, bloggeri pasionati! 🙂

4 gânduri despre „Hello bloggeri de pretutindeni!

Lasă un răspuns

