Experienta mea cu Ivatherm – Aquafil light

Recunosc ca imi este destul de greu sa-mi gasesc o crema care sa ma ajute cu adevarat. Nu de putine ori au fost cazurile in care am simtit ca in loc sa-mi hidratez pielea, am purtat parca o masca unsuroasa, care nu mi-a lasat tenul sa respire.  In alte cazuri, dupa ce m-am dat cu crema, pielea mea arata de parca statusem in vant ore in sir, deshidratata si fara viata.

Cand am dat peste crema din noua gama Ivatherm AQUAFIL LIGHT , am stiut ca ea este THE ONE.  M-a cucerit de la prima atingere, de la prima imbratisare.  Dupa cateva zile in care am folosit-o, pielea mea a devenit ferma si elastica, avand un aspect neted si luminos.

Mai jos veti gasi toate detaliile depre cremele minune, care pot transforma orice piele deshidratata intr-una frumoasa.

AQUAFIL LIGHT este crema pentru hidratare intensa a pielii sensibile, deshidratate, normale si mixte. Are o textura lejera, conţine atat o compoziţie adaptata pielii mixte, cu agenti seboregulatori  (5-α-avocuta- obtinut din fructul de avocado), cat si ingrediente hidratante si anti-inflamatorii: Aquaphyline®,  alfabisabololul si apa termala Herculane.

Fara parabeni, cu un parfum hipoalergenic, gama AQUAFIL este special conceputa pentru a nu produce iritatii.

Pret recomandat- 79.52 lei

Pentru cele cu tenul deshidratat si piele sensibila, recomand cu placere AQUAFIL RICHcare este o crema destinata hidratarii intense a pielii sensibile si uscate. Cu o textura bogata si onctuoasa, ea contine, pe langa Aquaphyline®, ingredienti activi hidratanti si antioxidanti cum sunt untul de Karite, uleiul de Jojoba, precum si ingredienti cu actiune anti-inflamatorie: alfabisabololul si apa termala Herculane.

Fara parabeni, cu un parfum hipoalergenic, gama AQUAFIL este special conceputa pentru a nu produce iritatii.

Pret recomandat- 79.52 lei

In plus, am un pont grozav pentru toate impatimitele:  In luna aprilie pentru orice crema AQUAFIL achizitionat se ofera o apa termala Herculane de 100 ml gratuit. Campanie valabila in farmaciile Sensiblu!

2 gânduri despre „Experienta mea cu Ivatherm – Aquafil light

Lasă un răspuns

