Fata cu papion!

Astazi am primit un cadou ingenios si indraznet. Un papion! Are tot ce-i trebuie ca sa-l faca special:  e negru, din piele, are in spate un brand (desinger: Stephan Pelger) si este pentru fete.

Cand l-am primit mi s-a parut haios si m-am gandit ca o sa-l port de cateva ori, macar cat sa ma dau mare. 🙂

Apoi  m-am gandit ca inainte sa-l port trebuie sa aflu macar cateva lucruri elementare despre el.

Asa ca:

– Papionul are originea printre mercenarii croati din timpul razboaielor din secolul 17: mercenarii croati foloseau o esarfa in jurul gatului, pentru a tine apropiata deschiderea camasilor. Acest lucru a fost repede adoptat (sub numele de cravata, derivat din limba franceza), prin clasele de sus in Franta, apoi a devenit un lider in moda, si a inflorit in secolele 18 si 19.

– Papioanele se pot fabrica din orice material textil, dar cele mai multe sunt facute din matase, polyester, bumbac, sau un amestec de tesaturi.

– Cel mai important lucru: papionul nu este gata facut (sau nu era, cand a aparut)

Acum ca stiu minimul de informatii despre papion, pot incepe sa-l port! 🙂

Multumesc, FashionDays!

2 gânduri despre „Fata cu papion!

Lasă un răspuns

