Hristos a Inviat!

Sper ca ati avut parte de un Paste fericit, alaturi de familie si prieteni si ca v-ati odihnit in aceste zile de sarbatoare! 🙂 Eu una am avut parte de un Paste linistit si plin de iubire. 🙂

Acum trecand la lucruri mai serioase, voiam sa va impartasesc cateva oua vopsite intr-un mod foarte creativ. (NU, nu le-am facut eu. Din pacate nu ma pot lauda cu indemanari de acest fel. 😀 )

Am facut un search pe Google si am gasit cateva oua chiar dragute.  Cateva dintre ele mi-au adus aminte de cum mi le facea mama in copilarie. 🙂

Pentru ca suntem romani si la noi incondeierea oualelor este ridicata la rand de arta, in a doua parte a galeriei se regasesc oua incondeiate.

Hristos a Inviat! 🙂

Lasă un răspuns

