Top 3 scriitoare de chick lit :)

Imi place sa citesc. Am deprins acest obicei inca de cand eram mica. 🙂 Ba o ‘Capra cu trei iezi’, ba un ‘Nils Holgersson’, ba un ‘Ion’ (pe care l-am citit de 3 ori :D)… Am citit ceva la viata mea si inca o fac (cu mare drag). Din pacate timpul nu-mi e un bun aliat si incerc sa fac acest lucru in drum spre munca, in drum spre sala, in parc… ei, ati inteles ideea. Cand am cateva minute libere citesc. 🙂

De ceva timp am descoperit niste carti cu totul si cu totul deosebite. Cele din colectia chick lit. Sunt usor de citit, sunt foarte amuzante si reusesc sa iti alunge momentele de deprimare sau suparare.

Ca scriitoare o prefer de departe pe Sophie Kinsella. Romanele ei sunt sunt pur si simplu, delicioase. Seria ‘La cumparaturi’ este dovada unui stil plin de imaginatie, creativitate si energie pozitiva. Pot spune ca reprezinta antidotul si celui mai aprig tip de depresie. 😀

Scriitoarea reuseste sa adune laolalta situatii de un comic spectaculos si situatii neprevazute din care isi scoate personajele cu ajutorul unor solutii mai mult decat ingenioase.  The Boston Globe – „Sophie Kinsella este o scriitoare inzestrata cu veritabil talent comic.”

Pe locul 2 se situeaza Jane Fallon. Este usor caustica insa in cel mai amuzant fel. ‘Cum sa scap de Matthew’ este un roman care sfideaza situatiile din viata reala. Este o poveste cu intorsaturi de 180 grade. Daily Express – „Un roman de debut care va face senzatie: amuzant, emotionant si cu un ritm ametitor.”

Locul 3 i l-am rezervat lui Beth Harbison. ‘Clubul dependentelor de pantofi’ este un roman care imprumuta situatii din viata reala iar la sfarsit, ii ofera cititorului o prietenie pe viata cu cele 4 protagoniste. 🙂 Publishers Weekly – „Beth Harbison scrie cu verva si umor, iar tonul ei lejer le permite simpaticelor ei eroine sa se salveze de ridicolul situatiilor in care se pomenesc antrenate.”

Asadar, ‘daca intelegi ca o pereche de sandale cu toc si paiete poate fi sacra’, daca crezi ca poti deveni prietena cu prima sotie a iubitului tau si daca iubesti lichidarile de stoc mai mult decat orice, atunci este foarte clar ca vei iubi si tu stilul chick lit.

4 gânduri despre „Top 3 scriitoare de chick lit :)

  1. Cred ca fiecare femeie are un pic de chick-something in ea…:) si mai cred ca astfel de carti isi ating scopul cel mai bine in perioada in care esti stresata si deprimata… Sunt un fel de mici placeri vinovate:D

    • Asa este! Numai cand ma gandesc la episodul cu ‘sala’ si-mi vine sa lesin de ras. cand una s-a pregatit pentru mers la sala, cu cele mai bune echipamente si una era deja la ‘sala’, cu niste saculeti plini de nisip. :))

Lasă un răspuns

