Ce ne-am face fara EL?! :D

Nu stiu cat stati voi pe net dar eu stau… ceva. Cel putin 11 ore in fiecare zi. Aproximativ 9 la birou, 2 p-acasa, cate 5-10 min (pe ora) pe telefon. Nu stiu daca este bine sau rau, nu stiu daca ar trebui sa mai scad niste ore sau sa mai adaug. Stiu doar ca imi place aceasta lume. 🙂

Cum am stat pana la 15 ani fara calculator, fara Internet… nici eu nu stiu. :)) (sau stiu)  Aveam prieteni, carti, televizor, si-mi erau de ajuns. 🙂

Insa timpul a trecut si am realizat ca am nevoie de Internet… Am nevoie de Google, de Facebook,  de Yahoo, de Linkedin, de Twitter, de WordPress, de Youtube. Mi-au devenit prieteni apropiati, care au intrat in viata mea si nu mai vor sa plece (si nici n-as vrea).

De cateva zile insa, ma tot gandesc ce ne-am face totusi fara EL, Internetul. Un prim raspuns mi-a venit instantaneu in minte: As avea timp pentru mine… si pentru cei din jur. In sfarsit as avea timp de prietenii cu care nu mai apuc sa ma vad, de cartile incepute si neterminate, de plimbarile in natura, de momentele in care sa nu fac nimic… Da, cred ca as avea cu ce sa-mi umplu timpul! Dar as vrea? Mi-ar fi bine? As putea sa uit ca am vazut locuri in care probabil nu o sa ajung niciodata, ca am vazut lucruri pe care nu o sa le am niciodata?

Acum mi-e clar! Nu gasesc niciun motiv sa-mi doresc sa dispara Internetul. E parte din viata noastra si cred ca depinde numai de noi cat din timpul nostru ii oferim…

Lasă un răspuns

