La final de WOW

Women on Web s-a aflat in acest an la cea de-a treia editie. Si ca si primele doua, a fost un succes. 🙂

Au fost de toate:

  • peste 100 de femei WOW, care erau dornice sa afle cat mai multe lucruri
  • speakeri cunoscuti publicului si din alte domenii (Tudor Chirila – artist, Emilia Popescu – actrita, Amalia Enache – jurnalist Pro TV, Cristina Bazavan – Jurnalist, Bogdana Butnar – Busines Development Google, etc)
  • atmosfera prietenoasa

Mai jos am sa redau cateva idei care mi s-au parut interesante. 🙂

In prima sesiune.

Nu va transformati in autisti prezenti” – Tudor Chirila.

Mi-a placut mult speech-ul lui Tudor Chirila. A pus punctul pe I, declarand in gura mare totul trebuie facut cu masura, traind in acelasi timp si in online dar si in offline. 🙂

„Simtul masurarii e un dar divin” – Emilia Popescu

Desi traieste 100% in offline, Emilia Popescu a punctat bine. Trebuie sa traim cu masura. O asteptam si in online, asa cum a promis. 🙂

‘O viata fara alegeri proprii” – Amalia Enache

O prezentare a cruntului adevar: copiii abandonati care nu au privilegiul alegerii.

„Femeile de pe net te pot invata lucruri noi” – Cristian Lupsa

Cea de-a doua sesiune am vazut-o online (am fost nevoita sa ma intorc la birou – in mediul online) insa am numai cuvinte de lauda.

Toti cei prezenti mi-au imbogatit experienta si m-au invatat lucruri noi. De abia astept cea de-a patra editie. 🙂

Felicitari, Evensys! Felicitari Activia!

Sursa foto: Renne.ro

Lasă un răspuns

