Plimbare la muzeul Satului :)

In mini-vacanta de 1 Mai am trecut pe la muzeul Satului. Si bine am facut! 🙂 M-am ales cu o colectie frumusica de poze cu case de prin diferite zone ale Romaniei… Ca sa nu mai zic ca am avut parte de o plimbare relaxanta in aer liber… 🙂

Am sa pun cateva poze mai jos, pentru cei carora le place acest muzeu, dar si pentru cei care nu au ajuns inca acolo. 🙂

 

Vizionare placuta! 🙂

6 gânduri despre „Plimbare la muzeul Satului :)

  1. Foarte frumos ti-ai petrecut timpul. Iti multumesc ca ai impartasit cu noi aceste minunate imagini de la muzeul satului ! 🙂

Lasă un răspuns

