Eu cu mine

Este foarte greu sa te accepti, dar mai ales sa fii fericit cu tine insuti. Poate te deranjeaza ca esti prea gras, ca esti prea slab, ca nu esti atat de inteligent pe cat ai vrea, poate nu ai culoarea de par pe care ti-o doresti sau poate pur si simplu nu-ti place de tine.

Este greu de spus de ce nu ne indragostim de noi asa cum ne indragostim de altii. Este curios cum la altii reusim sa admiram cat de frumos vorbesc sau cum se imbraca, cum isi poarta buzele cu ruj rosu sau cum reusesc sa fie primii din grupa lor de la facultate.

As putea sa fac o lista cu ceea ce-mi displace la mine, insa stiu ca as scrie prea mult, as fi prea aspra. As putea incerca sa fac o lista cu ceea ce imi place, dar aici as avea prea putine de spus.

Nu-mi ramane decat sa incerc sa maresc lista lucrurilor cu ceea ce imi place la mine si sa vad in mine ce altii au vazut de mult…

Oare am sa reusesc singura? Sau am nevoie de cineva?

19 gânduri despre „Eu cu mine

  1. Satisfactia este inzecit mai mare atunci cand reusesti pe cont propriu! Trebuie sa ai incredere in tine si sa nu te dai batuta atunci cand altii iti afla vulnerabilitatile… si te ataca! 🙂

    • Asa este… insa cand toti iti dau in cap… iar tu incepi sa ai intrebari legate de tine… si de cat de ‘special’ esti cu adevarat…. e cam greu :).

  2. Sunt de parere ca atunci cand aprofundezi lista ta (vorbesc la modul general) de posibile defecte, defapt iti creezi atunci anumite defecte, e ca.. de ce iti e frica nu scapi, stii? In concluzie noua ca oameni (cei ce au bun simt in ei) , cei care ne simtim asa mult defectele, sa ne luam o doza zilnica de narcisism, altfel ne facem tot noua rau daca incercam sa ne minimalizam sau chiar cauterizam defectele! Ma repet.. e strict parerea mea!

    • Nu e vorba neaparat de narcisism, e vorba de increderea in sine! Ce daca altii iti reproseaza ca ai defecte daca tu te-ai impacat cu sine? Ce daca spun unii ca esti grasa/slaba sau ai parul nu stiu cum daca stii sa te simti bine in pielea ta?!

    • @Eusebiu: Da, ar fi bine sa nu ne mai gandim atat de mult la defecte… Insa e greu sa nu le observi si sa nu le iei in calcul. Intr-o lume in care perfectiunea e din ce in ce mai adorata si mai preaslavita…:)

      • Daca te disociezi de prostia majoritatii nu e greu deloc, ba chiar foarte usor! Nu am spus ca faci parte din majoritate, daca urmezi „turma” indirect esti ca om considerat cu un iq subunitar, dar daca te disociezi de aceasta societate nebuna unde se promoveaza falsele valori cum ar veni un decolteu si niste bani in cont a nu stiu cui burlac, defectele tale nu vor mai exista! Spre exemplu la mine.. am 173 si sunt mic pentru un baiat, la inceput m-am luat dupa multime si ziceam ca-s mic si eram frustrat rau pe treaba asta, dar acum mi-am dat seama ca arat destul de ok la fizic, nu sunt nici de 150 , sunt un tip carismatic si inaltimea de 180 chiar nu mai e placul meu acum. Nu stiu daca m-am facut bine explicit 😕

      • Te-ai facut foarte bine inteles. 🙂 Ma bucur ca mi-ai impartasit experienta ta. O seara minunanta iti doresc 🙂

  3. Trebuie sa cauti sa fii multumita tu, de tine insuti, pentru ca ascultand parerile celor din jurul tau care intotdeauna vor fi pro si contra, te vor conduce spre stari confuze si-ti vei pierde din personalitate.
    O seara minunata iti doresc! 🙂

  4. Increderea de sine apare atunci cand te simti in largul tau orice ar spune ceilalti, cand esti constienta de valoarea ta si cand iti accepti defectele ca fiind parte din tine! 🙂

    • De ceva timp lucrez la acest aspect, Costina. O sa incerc sa fiu constanta si sa nu uit, ca pana la urma si defectele fac parte din ceea ce sunt eu. 🙂

    • Asa este. Sunt lucruri pe care le poti face singur, alteori ai nevoie de altii. Asa cum ai spus si tu, sunt cazuri cand ai nevoie de unul, si alteori ai nevoie de toti. 🙂 Mersi pentru post!

  5. Trebuie să fii sincer cu tine. Şi ar fi un exerciţiu să cauţi calităţi în oricine, astfel, fiindu-ţi mai uşor să le găseşti şi la propria persoană. Crede-i pe cei care te apreciază, dar nu uita nici de cei care te critică. Comentariile lor te pot ajuta să fii o persoană mai bună…să te schimbi în bine.

Lasă un răspuns

