Un inger minune!

Cum ar fi sa avem un inger minune care sa ne ajute de fiecare data cand avem probleme? Sa ne aminteasca lucrurile pe care trebuie sa le facem? Sa ne calauzeasca pasii in viata? Cum ar fi sa-i spunem exact ce vrem sau nici sa nu fie nevoie sa vorbim? Sa stie pur si simplu tot ce vrem, ce trebuie sa facem, ce decizii sa luam? Partea buna din tot acest ‘vis’ ar fi ca ei sa ne dea raspunsurile atunci, pe moment, cand ai cea mai mare nevoie de ele! Nu ar fi grozav?

Eu una singur as avea nevoie de unul! As avea nevoie de un astfel de inger minune pentru ca am decizii de luat, pentru ca in vartejul unei zile de munca uit lucruri importante pe care le am de facut, pentru ca imi doresc lucruri dar nu stiu cum ajung sa le am (nu lucruri materiale), pentru ca in sufletul meu am intrebari la care nu am raspunsuri, pentru ca am nevoie de sfaturi, pentru ca incep sa ma ratacesc in aceasta lume…

Eu zic ca ar fi minunat, ca ne-ar face lumea muuult mai frumoasa… 😀

4 gânduri despre „Un inger minune!

  1. Eu spun ca un inger minune ai deja langa tine. Tu ai nevoie, de fapt, de o secretara, cred:D De un ajutor, pur si simplu! In ceea ce priveste deciziile si sfaturile…este mai greu, e adevarat…

  2. Ooo, draga mea, cu totii avem momente cand avem nevoie de, ingerul minune, pe care nici nu trebuie sa-l cautam departe, caci el este in noi insine!
    O zi minunata iti doresc, cu drag! 🙂

    • Dar un inger minune ‘extern’, care sa vada lucrurile obiectiv, nu ar fi mai bun? 😀 Multumesc pentru comentariu, Stefania! Un inceput sa saptamana perfect iti doresc!

Lasă un răspuns

