Recunosc: sunt curioasa! :)

Am gasit intamplator o poza pe net care mi-a atras atentia. 🙂 Un pom care merge pe bicicleta. Ce idei au si ecologistii astia… 🙂 Foarte trasnita dar si foarte sugestiva.

Apoi, uitandu-ma mai mult la poza, m-am gandit: Oare ce ne-ar spune un pom daca ar putea vorbi? Care ar fi prima lui rugaminte? Oare ne-ar intelege? Ne-ar iubi? Ar avea motive s-o faca?

Ce ar schimba la noi? Dar la lumea in care traiam? Ce ar adauga? Cum ar vedea el lumea perfecta?

Cam multe intrebari intr-un singur articol, insa chiar sunt curioasa si tare as vrea sa aflu raspunsurile. 🙂 Pana una alta, strang bani de bicicleta ca sa nu ii mai supar, pe pomi evident. 😀

14 gânduri despre „Recunosc: sunt curioasa! :)

  1. pomisor, nici eu nu vreau sa te supar. si daca-mi ceri sa-ti mangai crestetul, o s-o fac. daca-mi ceri sa-ti spal radacinile, o fac si pe asta… nu-mi cere sa te iau in brate ca sa te port… ca de imbratisat o pot face, dar ca sa te duc in carca sau ca un cangur in marsupiu, nu pot. si nu vreau sa te refuz, pricepi? frumoase intrebari.
    spor-t. 🙂

  2. Ce ne-ar spune un pom? Nu cred că ne-ar spune nimic nou. Că lumea în care trăim e plină de cruzime? Că nu ne gândim decât la noi? Asta ştim deja. Şi totuşi nu facem nimic pentru a o schimba. N-au decât să iasă din rădăcini, să se urce pe bicicletă şi să fugă cât mai departe de noi.

  3. chiar as vrea sa te vad ducandu-te cu bicicleta la munca…eu am incercat o data, cand eram mai mica…si am renuntat (dupa 2 cazaturi „datorate” claxoanelor soferilor pusi pe glume…si dupa ce am ajuns cu intarziere la munca :)) 😀

    • Ma gandesc cu groaza la copacii care sunt taiati de mainile criminale ale celor cu interese personale, ma gandesc cu tristete la copacii neingrijiti de mainile lenese ale unora si ma gandesc cu durere la dezinteresul nostru, al tuturor (intr-o mai mica sau mai mare masura) cand vine vorba de copaci! 😦

Lasă un răspuns

