Adio, prietene dragi!

De 6-7 luni traiesc pe Wisteria Lane, alaturi de 4 prietene absolut minunate: Susan Delfino, ex Mayer, Gabrielle Solis, Lynette Scavo si Bree Van de Kamp.

Traiesc intr-o suburbie americana unde viata nevestelor nu este intotdeauna asa de fericita cum pare. Aici au loc sinucideri, violuri, crime premeditate, dar si dovezi de iubire, copii nascuti din dragoste si acte eroice.

Aici am intalnit cele mai solide dovezi de prietenie. Sloganul lor ar putea fi: ‘Una pentru toate si toate pentru una.’

Prietenele mele se accepta, se cearta, se iubesc si se apara unele pe celalalte.

Prietenele mele sunt foarte diferite intre ele.

Bree reprezinta femeia clasica, eleganta si gospodina ideala, care desi pare rece, calculata si avand o familie perfecta, în realitate este deosebit de marinimoasa si incearca din rasputeri sa-si salveze casnicia si sa-si educe copii neascultatori.

Susan este o romantica si o zapacita incurabila. Mama singura,  Susan este ‘crescuta’ de fiica sa, care este o fire rationala si organizata.

Lynette, adepta a vietii de familie, este o femeie puternica si ambitioasa ce are o familie numeroasa si incearca sa faca fata greutatilor de mama casnica, desi in sufletul ei este o carierista inraita.

Frumoasa Gabrielle, fosta model de top, este stralucitoare, irezistibila si duce o viata libertina pana intr-o zi cand devine mama si… o sotie fidela. 🙂

Acum am ajuns la finalul calatoriei noastre impreuna si trebuie sa recunosc ca ma simt trista, simt ca am pierdut 4 prietene dragi, care mi-au tinut companie in ultimele luni. Am impartasit secrete, ne-am confesat unele altora…

Imi va fi dor de voi! Adio, Bree! Adio, Susan! Adio, Gabi! Adio Lynette! Sunteti minunante!

Pacat ca in viata de zi cu zi nu traiesc pe Wisteria Lane si nici nu am 4 prietene sincere si devotate langa mine…

10 gânduri despre „Adio, prietene dragi!

  1. come on! ..e adevarat ca nu intodeauna avem langa noi oamenii pe care ne dorim sa ii avem. II avem pe oamenii de care avem nevoie. Conteaza oare asa mult locul pe glob ?
    Oamenii tot oameni sunt 😀
    Cine nu isi doreste sa aiba 4 prietene asa ,ca in filmele americane ?
    vezi in viata de zi cu zi, cine se aseamana se aduna si daca nu exista un pivot comun, prietenia se destrama …
    take care

    • Ai dreptate, Miss Red, avem langa noi oamenii de care avem nevoie insa asta nu inseamna ca nu ne dorim, macar din cand in cand niste prietene ca cele din Neveste Disperate. 🙂 Dupa 6-7 luni de privit prietenia lor, imi dau seama ca in realitate nu mi se va intampla niciodata o astfel de minune. Oamenii nu mai sunt deschisi, nu isi mai doresc prietenii sincere… 🙂

      • exista si prietenii sincere … de prea putine ori dar exista . cu o prietenie buna e ca un vin vechi ..chair daca trebe vremea tot stam la o poveste, cel putin din an in paste . prietenii sunt aceia care nu iti inchid usa in nas cand ai nevoie de ei, pe care ii ajuti si te ajuta nu cei cu care iti petreci ziua si seara cand ii suni sunt busy ….
        take care …
        as putea sa intreb cati ani ai ? …

      • Exista insa nu dai peste o prietena sincera si devotata la colt de strada… In ultimul timp imi tot analizez relatiile pe care le am… Prietenii in care am investit timp, sentimente… Nu stiu de cate ori nu am ascultat problemele prietenelor, de cate ori nu mi-am petrecut noptile gandidu-ma la problemele lor si asa mai departe… Din pacate insa, viceversa nu este valabila. Cand sunt probleme de cealalta parte a baricadei, nu mai exista bunavointa, nu mai exista timp… Din fericire am alaturi un prieten adevarat, care se intampla sa-mi fie si iubit, si care imi umple acest neajuns, inzecit! 🙂 (28 de ani, sambata)

      • ufff!! imi pare rau sa aud asta … si mi e mi-i s-a intamplat sa incerc sa ajut prietene si dupa tot ele sa ma toarne ca as fi asa si pe dincolo. sau sa imi aud povesti dupa … ei bine mie una mi-a ajuns. Serios. Dupa faze din astea, intre noi nu mai ramane decat – buna! Ce faci? bine draga, bine. Atat. Eu cu ale mele, ea cu ale ei…
        raman la principiul prietenul la nevoie se cunoaste…

      • Si mie mi-a ajuns… Intr-o relatie trebuie sa dai, intr-adevar…. DAR SA SI PRIMESTI. Si ai mare dreptate… Cred ca cel mai bine e sa spui STOP si sa ramai tu cu ale tale 🙂 Desi imi pare rau sa spun asta… sunt dezamagita de ‘prietene’… De cele care te privesc doar ca pe o buna ascultatoare, care nu are nevoie niciodata sa se planga, care nu are nevoie niciodata de un sfat, de-o vorba buna…

Lasă un răspuns

