A aparut!

Il asteptam de ceva vreme si acum a aparut! Primul gel exfoliant Ivatherm a aparut! 🙂

Dupa zilele petrecute in aerul poluat, IVAPUR gel exfoliant ma va ajuta cu siguranta sa-mi curat tenul, prin indepartarea celulelor moarte care tind sa-mi blocheze porii, prin eliminarea sebumului in exces si a impuritatilor din mediul extern.

Unde mai pui, ca daca ilvoi folosi cu regularitate, va contribui la pastrarea sanatatii pielii si refacerea texturii?! Am verificat si NU contine parabeni, nici alcool si este excelent tolerat chiar si de pielea cea mai sensibila (a mea).

Ce motive am sa nu-l folosesc si sa nu-l ador? NICIUNUL! 🙂

Se stie! Sunt fan Ivatherm…

Lasă un răspuns

