Iarta-ma, am gresit!

Ca e vina ta sau nu, parca iti este greu sa spui ‘Iarta-ma, am gresit!’ Desi regreti ce ai spus sau ce ai facut, nu iti este la indemana sa iti ceri iertare. Poate dintr-un sentiment de superioritate sau poate din lasitate, nu recunosti, desi in sinea ta, stii foarte bine ce ai facut.

Cand eram mai mica imi era aproape imposibil sa imi cer iertare. Era, pentru mine, un semn de slabiciune. Ce daca greseam? Incercam sa dau de inteles ca imi pare rau si treceam mai departe, fara sa rostesc acele cuvinte. In timp insa, am realizat ca daca nu le spui, esti un om slab, fara coloana vertebrala, care nu-si asuma greselile.

Asadar, imi cer iertare tuturor acelora carora le-am gresit! Iertati-ma, va rog! Am gresit!

8 gânduri despre „Iarta-ma, am gresit!

  1. O argumentare frumoasă și o concluzie și mai frumoasă – prin curățenia sentimentului și a formei în care acesta este redat… M-a bucurat acest dialog, în ciuda orei târzii… Toate cele (mai!) bune!

    • Si eu m-am bucurat sa vorbim. 🙂 Imi sunt dragi toate discutiile de pe blog, de parca va cunosc de mult… Si ai dreptate… Pe langa iertarea pe care o cerem, trebuie sa invatam si sa iertam! 🙂

  2. Perfect adevarat! Eu tot mai maricica am invatat sa-mi cer iertare….si…ce bine e!!! Te simti asa de bine…asa de usurat/a 🙂

    • Asa este. E bine sa cerem iertare atunci cand gresim. Si e bine si sa iertam cand ni se cere iertare. 🙂 Un inceput de weekend frumos si linistit iti doresc! 🙂

  3. Unui om simplu, îi trebuie mult caracter să-și ceară iertare, mai ales dacă este cioplit cu o educație în care niciodata nu trebuie să lași capul plecat înaintea cuiva și nicodata să nu te lași învins. Mai există și un alt fel de ”iartă-mă!” , acela când NU ai greșit cu nimic, dar lăsând de la tine prin acest cuvânt rezolvi totul.

  4. Apropos de educatia care te invata sa nu lasi capul plecat, as aminti ca ne aflam in tara lui „capul plecat sabia nu-l taie”, a iti cere iertare nu inseamna sa pleci capul. Sa pleci capul este lasitate, tocmai aia e problema, faptul ca asa cum se spunea mai sus, din lasitate nu ne cerem iertare 🙂

Lasă un răspuns

