Festival Living Statues – Masca

Duminica asta mi-am petrecut-o in parcul Herastrau, unde m-am plimbat cu bicicleta. 🙂 Nu, inca nu mi-am cumparat bicla, insa, pentru 4 ron/h, mi-am inchiriat una de la centrul I’velo.

Asta insa, nu este tot. Am asistat si la niste momente foarte frumoase, oferite de cei de la Teatrul Masca, in cadrul festivalului dedicat statuilor vii. 🙂 Gasiti o mini-galerie de poze cu statuile vii, mai jos (pozele nu sunt la o calitate foarte buna deoarece erau multi cei care voiau sa se pozeze cu artistii si a trebuit sa folosesc zoom…):

Acest festival se afla la editia a doua. Sper sa aiba cat mai multe editii, pentru ca este un festival frumos, creativ si special. 🙂

4 gânduri despre „Festival Living Statues – Masca

  1. Foarte frumos ti-ai petrecut duminica, Raluca. Interesante statuile vii. Iti multumesc ca ai impartasit cu noi! O seara frumoasa iti doresc! 🙂

Lasă un răspuns

