Ivatherm ne provoaca: Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?

Trender si Ivatherm Romania dau startul unei campanii de Word Of Mouth pentru produsele dermocosmetice cu apa termala Herculane. Campania de Word Of Mouth ofera posibilitatea, unui numar de 100 de trenderite sa incerce produse din toate gamele brandului Ivatherm. Fiecare trenderita va participa in campanie alaturi de o femeie speciala din viata ei, care poate fi mama, sora, prietena cea mai buna, sau poate fi bunica, matusa. Pe scurt, poate fi o femeie careia doresc sa-i multumeasca astfel pentru ca face parte din viata lor.

Ivatherm este dedicat idealului de frumusete prin sanatate, preocupandu-se de ingrijirea pielii sensibile si pastrarea tineretii si prospetimii ei, dincolo de varsta. Produsele Ivatherm, hipoalergenice si sigure, au texturi usoare, potrivite fiecarui tip de ten, parfumuri discrete si elegante. Se gasesc in game diverse, de la cele de tratament, pana la cremele sofisticate ale terapiei anti-ageing.

Detalii participare:

Fiecare participanta la campanie impreuna cu partenera aleasa va primi un Beauty Box care va contine trei produse Ivatherm pe care le va testa timp de 4 saptamani. Pentru ca diversitatea gamelor Ivatherm si a produselor este foarte larga, participantele au ocazia sa aleaga doua produse in functie de nevoile proprii ale pielii.

Perioada de inscriere are loc in perioada 5 iunie – 8 iunie, iar trenderitele invitate in campanie vor folosi produsele timp de 4 saptamani (18 iunie – 8 iulie), tinand cont de modul de utilizare al acestora si le vor face cunoscute prin intermediul retelelor sociale Facebook, Twitter si a blogului personal, forumuri si bineinteles prin intermediul blogulului campaniei.

Pe toata durata campaniei, trenderitele vor completa rapoarte si chestionare si vor comunica feedback-ul sincer legat de produsele din gamele Ivatherm. In urma acestor activitati, trender.ro va analiza cantitativ si calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing.

La sfarsitul acestei campanii vom afla cate persoane au auzit de produsele Ivatherm, care a fost impactul campaniei in Social Media si in blogosfera sau daca trenderii sunt dispusi sa cumpere si sa recomande produsele incercate, in viitor.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Ivatherm puteti gasi aici.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s