Sa visam frumos…

Astazi nu este o zi buna… cel putin nu pentru munca. Nu stiu daca din cauza vremii (desi cred ca asta este totusi motivul)…

 

 

 

Asa ca am sa fac o lista cu ce as vrea sa fac si unde as vrea sa fiu…

As vrea sa fiu acasa (poza de mai sus este cea mai buna exemplificare a cum va arata propria mea casa – sunt innebunita dupa casele din suburbiile americane) sa citesc o carte buna si sa beau o ciocolata calda sau un ceai.  Sa pot visa fara incetare timp de cateva ore… Sa ma relaxez si sa uit de toate problemele (macar pentru o zi).

As vrea sa fiu intr-o gradina plina de flori si sa ma imbat cu mirosul trandafirilor d-abia infloriti… Sa ascult ciripitul pasarelelor si sa privesc cerul 🙂

As vrea sa fiu la munte si sa privesc peisajul… Sa pot respira aer curat. Sa ma pot uita la munti pana cand ma satur…

As vrea sa fiu pe o insula pustie (ca in Laguna Albastra) 🙂

As vrea sa fiu pe un camp plin de flori si sa-mi fac o coronita colorata

Va las si pe voi sa visati…  Sa va imaginati in locurile in care doriti sa fiti…

8 gânduri despre „Sa visam frumos…

  1. Frumoase dorinte ai, Raluca, imi plac foarte mult. Si eu imi doresc asa ceva. Si imaginile ce le insotesc sunt minunate. Iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele. O seara minunata iti doresc! 🙂

    • Cred ca toti avem nevoie sa evadam din cand in cand din realitatea care ne inconjoara si care ne lasa, de multe ori, fara energie! 🙂 O zi superba iti doresc! 🙂

  2. Iti impartasec visarea! Superbe imagini! Mi-ar placea si mie sa visez pe o plaja din Laguna Albastra; dar mai mult ca sigur ma voi multumi cu Marea Neagra.

    • Nici eu nu sper chiar asa de departe, insa macar la vecini tot ajung… 😀 Nu de alta, dar e mai multa civilizatie, mai curat si conditii mai bune 🙂 Iti doresc sa ai parte de o vacanta linistita si relaxanta! 🙂

Lasă un răspuns

