La multi ani, surioara!

Astazi este o zi de sarbatoare in familia mea. Surioara mea cea mica face 24 de ani! 😀 Asa ca LA MULTI ANI, sis!

Cu aceasta ocazie mi-am adus aminte de toate intamplarile frumoase, si mai putin frumoase, pe care le-am petrecut impreuna.

Mi-am adus aminte cand au adus-o acasa de la spital si cum a udat imediat canapeaua… Cum o luam cu mine la scoala (eu fiind in clasa a-3a, pentru ca nu voia sa stea singura acasa…)… Cum o ajutam la lectii in primele  clase… Cum vorbeam pana tarziu de baietii care-mi placeau… Cum am sarbatorit ca a intrat la facultate… Si cate si mai cate… 🙂

Ii doresc sa aiba parte de sanatate, de-o viata linistita si sa fie inconjurata de oameni sinceri si binevoitori. 🙂 TE IUBESC! :*

12 gânduri despre „La multi ani, surioara!

  1. La mulți ani! Să vă bucurați (la dublu) de tot ce e mai frumos. E minunat să ai oameni dragi, care să-ți fie mereu alături. Multă sănătate, deci, succese și fericire!

      • Așa cred și eu. Mulțumesc, foarte drăguț din partea ta…

        Mereu am fost o adeptă a relațiilor de familie cât mai strânse. Acum sunt și mai sensibilă în aces senst, și mă bucură orice manifestare a acestui gen de sentimente. Încă o dată, la mulți ani surioarei tale, și multă bucurie – cât să ajungă pentru ambele! 🙂

      • Stiu si te inteleg prin ce treci… Mersi inca o data pentru urari. Iti doresc si eu multa bucurie si multi oameni dragi in preajma ta. 🙂

Lasă un răspuns

