Pixul ecologic

Acum ceva timp am primit un pix din carton. Exact! Din carton. Cei de la National Geographic Channel au pixuri ecologice, din carton.

Dovada, mai jos. 😀

Arata interesant, scrie frumos si este ecologic. Nu iti aluneca din mana si nici nu-si lasa urme daca il strangi prea tare, din cauza emotiilor. (am uitat ca am scapat de examene :P)

M-as bucura sa vad din ce in ce mai multe obiecte facute din hartie/carton reciclat. 🙂 Inchipuiti-va ca am avea un birou plin de obiecte ecologice: suportul pentru creioane/pixuri, suportul pentru post it-uri, cosul de gunoi, diverse obiecte de decor… :X

N-ar fi frumos? Sau macar interesant? 🙂
4 gânduri despre „Pixul ecologic

  1. Interesant ! Iar, referitor la intrebarea ta, chiar mi-ar placea sa scriu cu un pix din carton si sa am cat mai multe obiecte decorative si utile din carton si mereu mereu sa poate fi reciclate si sa nu se mai taie copaci.
    O zi minunata iti doresc, Raluca! 🙂

  2. Suntem atat de egoisti si de inconstienti… 😦 Mi-as dori sa isi dea seama cineva (de sus) cat de importante sunt padurile… si sa opreasca ‘macelul’… O zi superba si tie 🙂

Lasă un răspuns

