Cui sa spun?

Mi se intampla frecvent ca atunci cand sunt fericita sa nu am cui sa spun… Ba ceilati au probleme (s-au certat cu iubita/iubitul, au fost dati afara de la munca, au probleme de sanatate si asa mai departe) si atunci nu  vreau sa fiu inoportuna sau fericirea mea deranjeaza, pur si simplu… Din ce motive? Cele obisnuite: invidie, rautate… Asazi insa, nu le mai spun lor ca sunt fericita ci va spun voua. Sunt fericita! As vrea s-o strig in gura mare insa mi-e frica sa nu dispara.

Atunci cand esti fericit si-o spui, am observat ca atragi energii negative, invidii, rautati, ganduri rele… Asa sunt unii. Si totusi, trebuie s-o spun. Dar cui?

Mi se mai intampla ca atunci cand vreau sa ma plang sa nu am cui. Ceilalti par sa aiba mereu probleme mai mari ca ale mele sau sunt fericiti si nu vreau sa le stric fericirea.

In plus, nici nu au rabdarea si bunavointa de a ma mai asculta. Si intreb din nou. Cui sa ma plang?

Si totusi, eu stiu sa ascult si sa dau sfaturi. Stiu sa ma bucur pentru altii si stiu si sa sufar alaturi de ei..

Poate ceilalti nu ma mai asculta pentru ca stiu ca-l am pe EL alaturi si atunci traiesc toate aceste sentimente in DOI. 🙂 Va doresc sa aveti macar o persoana care sa va fie alaturi in cele mai frumoase momente, dar si in cele mai grele. 🙂

15 gânduri despre „Cui sa spun?

  1. eu cred că ar trebui să îndrăznești să spui despre bucuriile tale când alții sunt nefericiți, dacă le spui cu încurajarea că sigur starea lor rea va trece și vor avea și ei parte de ceea ce ai tu. nu e deloc răutate să vorbești despre tine când alții suferă, pentru că – în funcție de tonul și atitudinea pe care le ai, evident! – în suferință omul uită că și el a fost fericit, dar tu s-ar putea să-l conștientizezi de rezolvări.
    spor-t!
    p.s. dar mai presus decât orice, voiam să te felicit că Îl ai pe El drept confident.

    • Iti mult tare mult pentru sfat. 🙂 Am observat ca am uitat sa ne bucuram pentru altii, sa le fim alaturi si la bine si la rau… Si da, am un confident de mare exceptie. 🙂

    • Deci nu sunt singura… :)) Mda, din pacate ceilalti nu vor sa afle ca altii sunt fericiti, daca ei nu sunt. Iar daca sunt fericiti, nu vor sa mai auda ca si ceilalti pot fi fericiti (doamne fereste, poate chiar mai fericiti decat ei…)

  2. ma gandesc ca poate, doar poate…, ar trebuii sa cauti alte persoane cu care sa rezonezi, care se bucura de viata fara un motiv anume…,
    poate ca acei prietenii invidiosi, nefericiti, tot timpul posaci, nu sunt cei care merita sa fie in mediul tau de influenta.

    • Este si asta o solutie. Problema este ca unii dintre ei imi sunt prieteni vechi, pe care credeam ca ma pot bizui, pe care credeam ca ma pot baza sa-mi fie alaturi… In care am investit timp si sentimente…

  3. E foarte frumos ce ai spus, as vrea sa te pot contrazice cand spui ca „Atunci cand esti fericit si-o spui, am observat ca atragi energii negative, invidii, rautati, ganduri rele… ” Din pacate, oricat as incerca eu sa le iau apararea, oamenii sunt invidiosi si rautaciosi…

    • Si eu o spun cu regret. Unii nu suporta ca altii sa fie fericiti, nu pot accepta ca altii sunt mai frumosi ca ei, mai destepti sau ca au noroc mai mult ca ei… 😦

  4. Pingback: Apel pentru un catel | Madalina Ciucu

  5. Nu sunt in masura sa-ti dau eu sfaturi.
    Dar iti spun sincer, prietenele mele cele mai bune, carora le pot spune absolut tot si care ma inteleg cel mai bine, sunt, mamica mea si sora mea. Intotdeauna familia iti este aproape in orice situatie. Asta este concluzia mea.

    • Asta simt si eu. Insa vreau si prietene. Prietene care sa te sprijine, care sa te ajute, sa te asculte. Sa se bucure pentru tine, sa planga alaturi de tine… Eu am facut mult timp acest lucru pentru ‘prietene’, care mi-au intors spatele la nevoie sau pentru care, problemele sau bucuriile mele, sunt pur si simplu inexistente.

  6. Nimeni nu ascultă, chiar şi prietenii, te întreabă ceva cu scopul să te ajute, sau că şe este interesant ce nenorocire mai ai pe cap? Suntem toţi nişte egoişti.

Lasă un răspuns

