Albastrel

Duminica, dupa o plimbare in parc cu familia, am gasit un canar. (sper ca nu fac o confuzie si chiar este canar) 😀 Era langa un tomberon, cautand ceva de mancare. Parea pierdut. L-am luat deoarece mi-a placut, dar si pentru ca era in pericol sa fie mancat de un caine sau sa fie calcat de o masina…

Este albastru si foarte cuminte. Nu este galagios si, ce-i drept, putin cam somnoros. 🙂 Puteti vedea cateva poze mai jos. 😀

Stiu ca sunt egoista, insa sper ca ‘stapana’ sa nu ii dea de urma, citindu-mi blogul. 🙂

16 gânduri despre „Albastrel

  1. Tare dragalas este albastrel! Ma bucur foarte mult, Raluca, pentru ca l-ai salvat de la vreun pericol. Sa te bucuri cat mai mult de el! O seara frumoasa iti dores, Raluca! 🙂

  2. Am avut şi eu un caz similar câţiva ani în urmă. La vreo săptămână după tăcere, a început a cânta de dimineaţă şi a face mare tărăboi. Anul acesta am mai găsit încă unul. Cred că în curând le dau drumul pe fereastră. Îţi doresc răbdare!

      • Este un perus ondulat, am avut si eu cativa. Uite cateva informatii despre ei, sper sa reusesc curand sa scriu si eu un articol despre ei (ma pricep :D) E foarte important sa il iei usor si sa vb mult cu el! Nu-mi dau seama f bine din poza, dar pare a avea in jur de 2-4 luni, e baietel si fiind atat de pui, eu cred ca a zburat de la vreun petshop, sau daca a fost la cineva, a stat f putin! Vb mult cu el si foloseste doar 2 3 cuvinte, ca sa invete sa vb si el, si pe masura ce invata mai introduci cate un cuvant! ideal ar fi sa ii dai drumul prin casa cateva ore pe zi, se simt mult mai bine asa, darnu incepi sa ii dai drumul pana nu va imprieteniti! Si inca ceva: Le plac cuvinte gen – iubitu, baiatu, papusa! 😀 PS daca ii dai drumul acopera ferestrele, sa nu se loveasca de geamuri si bineinteles inchizi toate ferestrele cand il lasi liber! 🙂 orice nedumerire ai, intreaba-ma!

        http://animaledecompanie.info/zburatoare/papagali-perusi/informatii-utile-legate-de-perusi.html

  3. Hello,

    Daca doarme mult si sta infoiat e posibil sa fie bolnavior. Nu trebuie sa te panichezi, dar ai putea sa mergi cu el la un veterinar.

    Tinand cont ca a stat pe afara, prin praf si prin gunoaie, ar putea avea probleme cu acarienii (problema des intalnita la pasarile mici), care il impiedica sa respire normal. Se trateaza usor.

    Poate ii cumperi si o pereche dupa ce te asiguri ca e ok 🙂

Lasă un răspuns

