Stari si… stari

“Don’t you ever wonder maybe if you took a left turn instead of a right you could be someone different?”

Luni am avut o zi plina de emotii. Am incheiat un capitol din viata mea. Un capitol care a durat 5 ani. Am hotarat ca drumul meu sa continue fara ea… fara cea de-a doua familie a mea.

Mi-a fost greu sa renunt. A fost ca si cum am semnat ca vreau sa uit ultimii 5 ani… Am plans. Si din plans am dat in ras. Am primit o veste buna. Sora mea s-a angajat, si ea. Am sarit in sus de fericire. Era fericita ca si-a gasit de munca si ca va avea un motiv in plus pentru care sa se trezeasca de dimineata. 🙂 Atunci am realizat ca nu am pierdut nimic. Ba din contra. O sa am parte de o noua experienta, de noi colegi/prieteni.

Am inima cat un purice insa de abia astept sa vina 15 august. Sa cunosc oameni noi, de la care sa invat lucruri noi si frumoase. Sa o iau de la inceput si sa realizez lucruri marete. 🙂

N-a fost usor insa asa a fost cel mai bine! Sper doar ca ce am avut in cei 5 ani sa nu dispara, ba din contra. 🙂

10 gânduri despre „Stari si… stari

  1. Să dea Domnul să fie începutul unui drum cu multe realizări și succese! Sunt sigură că va fi! Să ai o vară și o vacanță minunate, cu multă frumusețe și cu toate bucuriile pe care le implică ideea de vacanță reușită!

    P.S. Orice ar fi, nu merită să-ți trici inima. Zmbeșete și mergi înainte. 🙂

Lasă un răspuns

