I’m happy

In ultimul timp am fost absenta de pe blog, insa MOTIVAT. Am avut o problema medicala in familie (bunica mea a trecut printr-o operatie). Slava Domnului a trecut cu bine peste. 🙂

Exceptand aceasta problema, trebuie sa marturisesc ca trec printr-o perioada plina de schimbari. Schimbari pe care le asteptam de ceva timp (fie vorba intre noi 😛 ).

Am o stare de milioane. O stare care mi se citeste pe chip. Intr-un cuvint: Sunt FERICITA! Imi vine s-o strig in gura mare. 🙂

La momentul potrivit va voi dezvalui si motivele pentru care sunt atat de fericita! 😀

Pana atunci va las in compania lui Bobby McFerrin. 🙂

Concluzia: BE HAPPY!

21 de gânduri despre „I’m happy

  1. Ma bucur pentru starea ta, Raluca! E transmisibila! Si eu sunt fericita! 🙂
    Multa multa sanatate bunicii tale! 🙂

    O seara minunata iti doresc!

  2. Mă bucur tare mult că ești fericită! Sper ca bunica ta să nu mai aibă alte probleme. Am și eu o bunică, doar pe ea o mai am, și dacă i s-ar întâmpla ceva nu mi-aș ierta-o niciodată!:)
    weekend fain să ai!

  3. Vre-un job nou, ceva marire de salar, ceva iubire impartasita se intrevede la orizont?
    Uite ca exista si romani fericiti 😆
    Glumeam. 🙂
    Te pup dulce si iti doresc sa mentii cat mai mult aceasta stare!
    Sanatate bunicii!

Lasă un răspuns

