Liebster blog award

Asta este un lucru mare. Este primul meu premiu. Si este ROZ! 🙂 Va spun sincer ca nu ma asteptam. Ii multumesc muuult de tot domnisoarei Gandeste Limpede pentru onoarea ce mi-a facut-o! Nu, nu am uitat de ea si nici nu am vrut sa o ignor, insa asa cum am spus intr-un post mai vechi, in perioada asta se intampla multe in viata mea si nu prea am mai avut timp sa scriu pe blog. In plus, nu am vrut sa o tratez superficial. 🙂

Mai intai de toate sa vedem regulile jocului:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine

3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi

4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag

5. Mergi pe pagina lor si anunta-i

6. Nu da tag-ul inapoi!

Si cum sunt pusa pe fapte mari, zic sa incepem:

1. Postez cu mare placere fundita ROZ (cu atat mai mult ca este roooz): 

2. Cele 11 lucruri pe care trebuie sa le stiti despre mine:

Sunt sincera. Cateodata multa prea sincera, iar asta nu-mi aduce de fiecare data numai lucruri bune! 😉

Zambesc tot timpul. Asta pare a fi un lucru bun, insa va spun ca nu e asa (nu intotdeauna). De multe ori maschez suferinte care nemarturisite imi fac rau…

Sunt incapatanata. Si ce daca am de suferit?! Macar sa stiu ca mi-am facut-o cu mana mea. 🙂

Nu-mi place sa gatesc dar imi place sa fac curatenie. Sper ca asta sa nu-l descurajeze pe prietenul meu. :))

Imi place sa citesc (orice imi pica in mana, desi prefer o carte buna) si sa scriu (sms-uri, statusuri, posturi pentru blog… teme nu mai este cazul 🙂 )

Vorbesc mult. Cu mama, cu iubitul, cu surorile mele, si de ce nu, singura. 🙂

Imi place sa fiu aranjata. Nu gen piti. :))

Nu beau, nu fumez, nu ma droghez. Desi pare greu, nu este! 🙂

Sunt cu prietenul meu de 12 ani. Nu, nu am gresit. Nu sunt luni, ci ani. 🙂

Sunt perseverenta. Nu-mi aduc aminte sa fi vrut ceva si sa nu fi reusit sa-l am. (asta daca a depins in totalitate de mine)

Mereu mi-am dorit sa am pielea aramie si nu alba cum o am… 😀

3. Intrebarile adresate de d-soara Gandeste Limpede:

1. Care este primul cuvant care iti vine in minte?

Apartamentul 19. Stiu, sunt doua cuvinte, insa sunt singurele la care ma gandesc de 2 luni incoa. 😀

2. Pe o scara de la 1 la 10 cat de mult iti folosesti imaginatia?

10, doar lucrez in publicitate (si pe partea de creatie).

3.  Daca as cere detalii prietenilor tai, ce crezi ca ar spune despre tine?

De treaba, sincera, petrecareata… Este totusi o idee buna sa-i intrebi. 😀

4. Ai putea sa renunti la tehnologie? Daca da, cat crezi ca ti-ar lua sa te obisnuiesti?

Nu cred. Sunt prea conectata la tehnologie ca sa pot renunta.

5. Iti place stabilitatea sau esti, mai degraba, un aventurier?

Stabilitatea 100%. Cei 12 ani imi confirma spusele. 😛

6.  Care este viciul la care crezi ca nu vei putea sa renunti niciodata?

Ciocolata. :))

7. Cat de importanta e arta in viata ta?

Foarte importanta. Este acel ceva ce ma face sa vad viata in roz, sa vad frumosul in zilele gri.

8. Daca ai avea ocazia ai pleca din Romania? Motiveaza raspunsul.

Da si Nu. Da, si as alege Olanda. Am vizitat-o si este absolut superba. Romania este o tara frumoasa insa care nu este valorificata, ba mai mult este distrusa zi de zi, din fiecare din noi…. 😦

Nu, pentru ca aici ii am pe toti cei dragi…

9. Care este domeniul in care poti spune cu sinceritate ca esti cel mai bun?

Publicitate. Nu o spun eu, ci ceilalti. 🙂

10. Care este fiinta fara de care nu ai putea trai? De ce?

O sa citesc fiintele. 🙂 Mama, iubitul si cele 2 surori ale mele. Ei imi sunt cei mai buni prieteni, cei mai apropiati oameni, care ma cunosc ca pe o carte deschisa. 🙂

11. Care e cea mai buna idee pe care ai avut-o vreodata?

O idee pentru o reclama, care s-a si materializat. 🙂

Intrebarile mele:

1. Ce zodie esti? Ai fi vrut sa fii alta zodie?

2. Ce ai schimba la tine/Ce nu-ti place la tine? (fizic)

3. In ce domeniu lucrezi? Este domeniul in care vrei sa iti faci o cariera?

4. Care a fost cel mai nebunesc lucru facut din dragoste?

5. Ti-ai inselat vreodata partenerul/partenera?

6. Regreti ca…

7. Ce ai fi in stare sa faci pentru sufletul tau pereche?

8. Ai vrea, ca macar pentru o zi, sa poti ‘auzi’ ce gandesc oamenii? Sau macar cei apropiati?

9. Daca ar fi sa joci intr-un film cine ai vrea sa fii: personajul bun sau cel rau?

10. Ce ai alege: bogat dar nefericit sau sarac dar fericit?

11. Pentru fete: Te-ai casatori cu cineva cu numele de familie: Cotoroanta, Zbarcitu sau Sonat?

Pentru baieti:  Te-ai casatori cu cineva cu numele: Mercedesa, Aurita sau Lamaia?

4. Nominalizatii mei:

Ana Costina ConstantinescuBurlacu, CaramelCristina Ioana Florea, Griarg, Madalina Ciucu, Stefania, Tink3rbe11, Personalitate autentica, Miss Red, Razvydeva.

As fi vrut sa nominalizez mai multi insa exista o regula. 11. 🙂 Deci, leapsa.

5. Done.

6. Done. 

Multumesc si sper ca veti da curs invitatiei mele! 🙂

20 de gânduri despre „Liebster blog award

  1. Iti multumesc mult, Raluca, pentru aprecierea ta si pentru nominalizare. In limita timpului disponibil, am sa incerc sa raspund provocarii, insa nu pot sa-ti promit 100%. Sper din tot sufletul meu sa nu te superi. Si eu trec printr-o perioada foarte aglomerata si nu prea reusesc sa-mi gestionez timpul! Te imbratisez cu mult drag! O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

  2. Îmi pare bine că a ajuns leapşa şi la tine. Wow. Publicitate. E un domeniu în care nu te plictiseşti niciodată, cred. Şi mie îmi place să scriu, poate că asta ne-a făcut să ne întâlnim, însă nu sms-uri şi teme. Mă bucur că am aflat mai multe despre tine. Hmmm…apartamentul 19. De câte ori nu ne întâlnim cu cifrele în viaţă? Pentru mine e un mister închis cu o cheie pierdută acest apartament 19. Sunt sigură că e foarte important pentru tine şi că nu a fost doar un gând fugar.

    Mulţumesc pentru sinceritate!

  3. Mai intai de toate, iti multumesc pentru leapsa si ma bucur ca blogul meu ti-a atras atentia. 🙂 Publicitatea este intr-adevar un domeniu in care nu ai timp sa te plictisesti. 🙂 Despre ap. 19 o sa scriu in curand. Nu este nici pe departe un gand fugar… 🙂 O seara linistita si te mai astept si de acum incolo pe blogul meu. 🙂

  4. draga mea, a fost interesant sa te citesc si sa te cunosc mai bine prin intermediul acestui post. Iti multumesc ca m-a integrat la blogurile ce-ti plac si mi-ai dat si o leapsa..insa personal nu particip la astfel de activitati. IMi place sa le citesc insa nu prea vorbesc despre mine..daca vrei sa ma cunosti mai bine, am un post parolat aici..parola o vei primi pe mail. INca odata, iti multumesc! 🙂 http://personalitateautentica.wordpress.com/2012/04/24/cine-am-fost/

  5. Pingback: cel mai indragit blog :) raspunsuri « MissRed1900

  6. Mulțumesc mult pentru nominalizare! Mai am de răspuns la vreo 3 sau 4. Timpul nu prea îmi permite..Promit că adaug pagina în bara de marcaje și o să o rezolv când o să am o fereastră liberă! Să ai o săptămână minunată!

  7. Pingback: O nominalizare cu leapsa! « Tink3rbe11's Blog

  8. Pingback: O noua leapsa | razvydeva

  9. Pingback: Liebster Blog Award | Blogul MICULUI BURLAK

Lasă un răspuns

