F64 – o provocare interesanta

Astazi am facut 20 de zile de cand am acceptat provocarea F64. In tot acest timp, m-am intrebat daca am facut bine sau nu… Daca F64 reprezinta ceea ce cautam la un job…

Trebuie sa recunosc ca am trecut prin multe stari, am fost rand pe rand si optimista si negativista, si vesela si trista…

In primele zile tanjeam dupa cei 5 ani petrecuti la ROL.ro, dupa colegii pe care i-am lasat acolo. Dupa tot ce traisem si invatasem de la ei… Incepusem sa pun la indoiala decizia de a parasi locul si oamenii care m-au sustinut neconditionat timp de 5 ani…

Acum, in cea de-a 20-a zi, incep sa cred ca ma pot integra aici, ca pot devenii parte din familia aceasta mare, numita F64. 🙂 Avem planuri mari, proiecte indraznete si creative, lucru care imi da incredere ca totul o sa fie bine.

Desi ROL.ro o sa ramana mereu in inima mea si pot spune cu mana pe inima, ca este locul in care m-am format ca om de publicitate, acum este momentul sa imi indrept toata atentia catre F64 Studio, sa ma rup de ce a fost, sa privesc spre viitor.

Le urez celor de la ROL.ro mult succes, sa aiba parte de proiecte frumoase si curajoase si sa ramana acelasi ‘prim portal din Romania’, acelasi deschizator de drumuri: Felicitari.ro – primul site de felicitari virtuale din Romania, Airtickets.ro – primul site de vanzari online de bilete de avion din Romania, Bursa.rol.ro – primul site de anunturi din Romania si multi clienti fericiti. 🙂

Noua, celor de la F64, ne doresc multe realizari, multe proiecte rasunatoare si multi clienti multumiti. 🙂

La revedere, ROL.ro! Bun gasit, F64!

9 gânduri despre „F64 – o provocare interesanta

  1. Foarte bine ales F64.Din acte am auzit sunt oameni profesionisti si seriosi.Mult succes in cariera alaturi de ei.Ma bucur sa cunosc prin intermediul blogului pe cineva care lucra intr-un domeniu foarte vast si interesant ca publicitatea.

Lasă un răspuns

