Viata este roz :)

Va spuneam acum ceva timp ca sunt fericita. Si asa e. Sunt fericita. Acum am sa va spun si motivul. Ne-am luat o casuta. De fapt un apartament dragut pe care-l renovam. In care ne punem toate sperantele unei familii frumoase si unite. 🙂 Unui viitor vazut in roz, si atat. 😛

Am inceput de la scos tot (usi, geamuri, parchet, etc) din apartament. Nu noi, ci am lasat profesionistii sa se ocupe. 🙂 Nu am ajuns prea departe insa, casa a inceput sa capete contur, forma caminului nostru. 🙂

Ne facem planuri, ne imaginam cum o sa arate, facem liste, schite… Este placut. Este ceea ce ne-am dorit de mult.

O sa va tin la curent si am sa revin si cu poze cand va fi totul gata (desi va trece mult timp pana atunci).

Nu-i asa ca viata este roz? 🙂

11 gânduri despre „Viata este roz :)

  1. bravo. cand tinereii-si gasesc vreascurile pentru cuib, mai ales in timpuri de-astea cand cuibul costa al naibii de mult e doar de bun augur! si cand si ei au liste si idei, planuri e si mai si. pana de mos, va si instalati!
    weekend fain-fain! 🙂

      • Eheeee! Lasa ca mai ai putina bataie de cap si scapi! :d Mie nici acum nu mi-au adus desteptii aia mobila de bucatarie pentru care am dat comanda! :))) In schimb simt ca plutesc de fericire! Sper sa fie totul de bun augur pentru amandoua! Te pup!

      • iti multumesc, Costina! 🙂 Adevarul e ca nu mai conteaza detaliile. Starea generala ramane tot aceeasi: Fericire Maxima! 🙂 Iti doresc sa fii fericita si o mamica linistita si curajoasa! 🙂

Lasă un răspuns

