Curs foto – Canon Entry Level

Am avut parte de un weekend foarte interesant, creativ si cultural. Dap, 3 in 1. 🙂 Am sa detaliez pe fiecare, in cate un post diferit.

Deocamdata am sa incep sa scriu despre cursul foto la care am participat, sambata de la 10-16, organizat de F64 Studio. Asa cum ma asteptam, am invatat chestii de baza, pe care orice fotograf – incepator sau nu – trebuie sa le stie. 🙂

Si pentru ca nu sunt egoista am sa vi le spun si voua. Cei 3 parametri de baza sunt:

Diafragma

Timpul de expunere

ISO

Cea mai importanta regula in fotografie este insa, ca nu exista reguli. 🙂

Rezumand cele 6 ore de curs am invatat multe lucruri interesante: cum sa nu ‘arzi’ o fotografie, cum sa focalizezi un obiect, cum sa faci ‘white balance-ul”… 😀

Ce sa mai… Sunt un fotograf in toata regula. :))

In plus, am primit si o carte „Fotografia digitala cu aparate foto DSLR”, pe care am s-o citesc cu drag, si diploma de participare. 🙂

In concluzie mi-am petrecut prima jumatate de zi intr-un mod creativ.

„Life is like a Camera

Just focus on what’s important

Capture the Good Times

Develop from the negatives

and if things don’t turn out

– just take another shot.”

4 gânduri despre „Curs foto – Canon Entry Level

  1. „Cea mai importanta regula in fotografie este insa, ca nu exista reguli.” – cu certitudine este adevarat, acum cu tehnicile acestea moderne, o fotografie se poate face mult mai usor… Multumesc mult pentru initiere, Raluca draga! 🙂
    Esti un fotograf profesionist deja!

    • Asa este, Stefania. Se pot face poze mult mai usor insa de preferat este sa ne jucam cu aparatul, nu sa-l lasam sa ne faca el pozele pe modul auto. Este mai interesant cand ne jucam noi cu functiile lui si setam diversi parametri. 🙂

  2. Mi-ar placea sa particip la un asemenea curs.Sunt intr o oarecare masura pasionat de fotografie,am citit si am incercat sa invat cat mai multe,dar din pacate nu prea am timp sa o practic si sa fac atatea fotografii cate mi ar placea.

Lasă un răspuns

