Un Ballo in Maschera

Asa cum va spuneam, am avut un weekend cu de toate, printre care si cultural. 🙂 Aseara am fost la opera, la piesa ‘Un ballo in Maschera’ – Un bal mascat, la Opera Romana Bucuresti.

Incep prin a va spune ca am primit invitatiile si am decis pe loc ca vom profita de ocazie. (A fost prima oara cand am mers la opera insa nu si ultima oara, clar).

 Subiectul piesei il gasiti aici.

 Mai jos o sa gasiti cateva poze. (Imi cer scuze pentru calitate, insa sunt facute cu telefonul mobil).

 Piesa a tinut 3 ore, dar nu am simtit cand au trecut. Am fost fascinata. Am stat cu inima la gura asteptand fiecare „replica” si fiecare gest al cantaretilor de opera. 🙂

      

„No good opera plot can be sensible, for people do not sing when they are feeling sensible.” – W. H. Auden

4 gânduri despre „Un Ballo in Maschera

    • Ai spus foarte bine. O seara de neuitat. De abia astept sa mai merg. Imi doresc sa-mi fac un obicei in a merge la opera, opereta, teatru… 🙂 Si eu te imbratisez cu drag! 🙂

Lasă un răspuns

