My favourite qoutes

De fiecare data cand sunt suparata/trista/deprimata sau nu-mi merge cum imi doresc citesc cateva citate celebre care ma fac sa ma simt mai bine.  🙂

Am sa postez cateva si aici… 😀 Dupa ce le citesc vad viata mai roz. Simt ca nu numai eu am o stare proasta sau si mai bine, imi dau seama ca totul are o rezolvare.

Asa ca, lectura placuta si nu uitati: „Nothing lasts forever. Not even your troubles”. – Arnold H Glasgow

10 gânduri despre „My favourite qoutes

  1. Candva m-am abonat la un site care genera in fiecare zi ceva bun si vesel pentru psihic.Faptul ca nu am timp sa stau sa le citesc in fiecare dimineata m-a demoralizat si am renuntat.
    Trebuie sa-mi ridic moralul uneori singura si…nu iese de fiecare data!

Lasă un răspuns

