My rainbow

Imi plac culorile. Imi place optimismul (desi nu sunt cea mai convinsa optimista :D). Imi plac accesoriile. Imi plac brosele. Imi plac lucrurile handmade (o sa mai postez si alte lucruri handmade pe care le detin). 🙂

Astazi cand ma duceam la sala am dat de un targ de handmade.

I-a uitati ce am gasit. Si mi-a purtat si noroc, la nici 5 ore dupa ce am cumparat-o. 🙂 Mai nou am loc de parcare! Asa ca… multumesc my RAINBOW! 😀

P.S. Brosa s-a nimerit sa se potriveasca foarte bine si cu lenjeria mea de pat. 😀

Nu-i asa ca exista oameni cu talent, oameni deosebiti care fac lucruri frumoase? 🙂

2 gânduri despre „My rainbow

  1. Da, Raluca, sunt de acord cu tine. Exista foarte multi oameni deosebiti, care fac multe lucruri foarte frumoase! O seara magica iti doresc! 🙂

Lasă un răspuns

