In vizita la Ivathem

Acum ceva timp am facut o vizita in RAI. 😀

Un RAI al fetelor. Nu, nu vorbim de pantofi, ci de CREME. Multe creme. Care mai de care mai hidratanta si mai matifianta. 😀

De cand am plecat de acasa stiam ca o sa fie o vizita placuta. Asta pentru ca stiam ca merg la un bun si vechi prieten: Ivatherm. Am intrat, m-am facut comoda si am inceput sa testez si sa miros fiecare produs care mi-a picat in mana. Pareau asa delicioase pe masuta incat iti venea sa le mananci. 🙂

Am fost o rasfatata. M-am jucat cu toata produsele mele preferate, printre care Apa Termala. Dupa cum v-am mai spus si in alte posturi, Apa Termala de la Ivatherm m-a scapat de multe neplaceri. 🙂

Se pare ca sunt o norocoasa. Am avut parte de un shooting foarte distractiv si foarte cremooos. 🙂

Multumesc, Ivatherm.

Lasă un răspuns

