And…. I got engaged :)

Da. Ati auzit bine. M-am logodit. In a doua zi de Craciun. Ca sa termin anul intr-un ton vesel si unic. A fost atat de special… :X Am petrecut pe traditii machedonesti. 🙂 N-au fost chiar ca la carte, insa am pastrat cateva obiceiuri.

DSC_0341

M-a cerut asa cum mi-am dorit mereu… De acasa, de la parinti (de la mama). A venit insotit cu parintii, dar si cu alte rude foarte apropiate.

Eu l-am intampinat alaturi de mama, surorile mele si de logodnicul surorii mai mari. Evident si cu multe emotii. 🙂 Imi tremurau mainile si vocea. 😀

Mi-a placut atat de mult acea zi… As vrea sa-mi ramana intiparita in minte. Si probabil, o sa-mi ramana. Pot spune ca a fost unul din cele mai frumoase Craciunuri. 🙂

Si cum la machedoni se petrece, nu gluma, a doua zi am sarbatorit din nou, de data aceasta la restaurant. 🙂

DSC_0676

De acum ne pregatim de cununia civila. 😀 Si apoi de nunta. 😛 Apoi ne mutam in casa noua. Sunt fericita. V-am mai spus-o, insa simt nevoia sa o tot repet. 🙂

In anul ce vine, va doresc sa aveti parte de multa iubire, mult noroc si o persoana pentru care sa faceti totul. Este minunat in 2.

33 de gânduri despre „And…. I got engaged :)

  1. Va felicit din toata inima mea, pentru pasul pe care l-ati facut!
    Va doresc din tot sufletul meu, Raluca draga, un An Nou, numai cu bucurii si multe multe impliniri!
    Fiti binecuvantati cu o viata foarte frumoasa si multa fericire, impreuna!
    La multi ani, Raluca draga! 🙂

    • Iti multumesc din suflet, Stefania! Am incununat 12 ani de iubire prin cel mai frumos gest. 🙂 Iti multumesc si iti doresc sa ai parte in anul ce vine de multa iubire, de sanatate si de mult noroc. Te pup! 🙂 La multi ani!

  2. O ce veste! Mminunată! 🙂 Cu adevărat minunată veste! Și ce frumoși sunteți! Așa să fiți mereu, fericiți, luminoși, zâmbitori… 🙂 Felicitări! Fericire! La mulți ani!

    • Multumesc din toata inima, CiGriArg! Asa speram sa fim: zambitori si luminosi. :* Iti doresc ca anul ce vine sa vina cu sanatate si multe iubire. La multi ani si sa ne auzim cu bine in 2013! 🙂

  3. Casă de piatră! Să fiți fericiți, sănătoși și să vă iubiți până la adânci bătrâneți! Și, cum am eu obiceiul să zic, să aveți mulți copii, și nepoți, și strănepoți!
    Un an nou fericit, plin de împliniri și multă iubire!

    • Mersi! Asa sa fie! 🙂 Da… da… imi place faza cu copiii si nepotii :)) Mersi mult, Cristina! 🙂 Iti doresc si tie un An Nou fericit si plin numai de lucruri bune. 🙂

  4. La multi ani ! Un An Nou fericit ( asa se si anunta ), si la multe multe realizari si fericire.Sa fie intr-un ceas cu noroc , fie ca sarbatorile sa va aduca numai bucurii si clipe vesele .
    Felicitari .

  5. Sunt calator prin bloguri
    Sunt calator prin stele
    Sunt menestrel -in cinturi
    S*apoi ma plimb cu ele

    Sunt calator prin ginduri
    Am sufletul curat
    Citesc si printre rinduri
    De vrei *I-ti dau un sfat*

    Traieste-ti CLIPA
    Te mingie cu*aripa
    *Sunt pe blog la PONTA
    I-mi fac *ROBOTA*

  6. Pingback: Hey! Mi-a fost dor de voi | Madalina Ciucu

  7. Pingback: Si m-a cerut si cu inel… :P | PinkPoints

Lasă un răspuns

