17.08.2013

Recunosc. Am lipsit! Dar am absenta motivata.

In perioada asta ma impart intre munca, pregatiri de nunta si amenajarea noii casute. 🙂

Si ca sa va dovedesc ca nu am stat degeaba, am o veste pentru voi. I have the date! 🙂 Data la care viata mea se va transforma pentru totdeauna.

countdownsnapshot

17.08.2013

Promit ca de acum sa fiu mai prezenta si sa-mi fac temele cu mai multa constiinciozitate.

Pana atunci, va pup si va doresc un weekend minunat!

4 gânduri despre „17.08.2013

Lasă un răspuns

