Greseala – un rau necesar?!

Cine n-a gresit vreodata s-arunce o piatra… Asa ma gandeam si eu. 😀 Cu totii gresim. E omeneste.
Mistake

Gresim fata de cei dragi, gresim la munca, gresim cand luam anumite decizii. Gresim cand nu spunem adevarul, cand incercam sa parem altcineva, cand ne dorim fix ce nu avem si poate nici nu avem nevoie…

Gresim atunci cand ne credem mai buni decat suntem. Cand nu ne vedem adevarata valoare. Cand ne credem invincibili.

Gresim, mai ales, cand nu stim sa ascultam. Insa, cel mai mult gresim cand nu ne ascultam inima. 😦 Cand trecem peste ce simtim… si ajungem sa regretam.

Sa regretam ca nu am spus ‘Te iubesc’ la timp, ca ne-am mintit cea mai buna prietena, ca am luat decizii nesocotite.

Ce ne mai ramane in acest caz? 

learnfrommistake

Sa recunoastem greseala si sa o luam ca pe-o invatatura de minte. Sa indreaptam ce am facut daca mai avem cum, sa nu mai facem alta data la fel….

Sa ne urmam inima si sa gresim fara stiinta. Si mai presus de orice, sa invatam sa nu dam inapoi din cauza unei greseli. Pana la urma… orice sut in fund e un pas inainte. 😛

Va doresc o viata plina de decizii corecte, fara greseli, dragii mei! 🙂

13 gânduri despre „Greseala – un rau necesar?!

  1. Sunt de acord cu tot ce spui, draga Raluca. Multumesc mult pentru urare , la fel sa fie si viata ta!
    Te imbratisez cu mult drag, Stefania! 🙂

  2. Great post 25% of people learn from their mistakes but 75% they forget their mistakes.and they live in a limbo.Regards.jalal

Lasă un răspuns

