La multi ani, Pinkpoints!

happy first birthday

Acum un an de zile m-am hotarat sa imi fac blog. Nu stiam mai nimic despre bloguri. Si totusi… M-am pus pe treaba. Mi-am cautat o tema de blog, m-am gandit la ce o sa scriu si i-am dat drumul. Deja dupa primul meu post aveam un prieten drag care mi-a urat toate cele bune. Multumesc, draga Tink3rbe11. Acest lucru mi-a dat curaj sa merg mai departe.

Acum cand ma uit in spate, nici nu-mi vine sa cred ca am deja un an de blogging. 😀  365 de zile de vorbit cu prieteni noi, dragi, care imi scriu fara sa ma cunoasca. Va pup pe toti. 🙂

La muuuulti ani, blog drag!

Si acum… sa-nceapa petrecerea! 😛

14 gânduri despre „La multi ani, Pinkpoints!

  1. Ceea ce faci tu aici imi da impresia ca putem oricand creiona o lume noua. Acum…. totul este meritul tau. Pentru ca ai devenit parte din aceasta lume, pentru ca Tu esti cea care da startul unei noi existente..multumesc.
    AAAA da. Si la muuuulllltiiiii ani! La multe articole superbe!

  2. Și eu m-am bucurat foarte mult, când am descoperit ce personalitate solară ești! Să rămâi așa, frumoasă, mereu! La mulți ani și succes atât blogului tău, cât și ție!

  3. Pingback: La multi ani, Pinkpoints! | PinkPoints

Lasă un răspuns

