Si m-a cerut si cu inel… :P

Chiar daca cererea oficiala (logodna) a venit prin decembrie, inelul a intarziat pana prin mai. Insa asteptarea a meritat din plin. 😀

P1110037

Ziua a fost absolut perfecta. Fiind Sf. Constantin si Elena (ziua amandurora) ne-am luat concediu si-am fugit la Palatul Stirbei. Am avut parte de vreme frumoasa, de o plimbare racoroasa prin imprejurimile palatului, de liniste, de ciripit de pasarele si de o cerere romantica si emotionanta. 😀 Ca sa nu mai zic de lacrimile de emotie si de tremurul din voce. (Nu stiu ce vom face la nunta…:P)

Chiar daca ma asteptam, momentul a fost unic, a fost cum nu mi-am inchipuit si cel mai important, a incununat sentimentele pe care ni le purtam. 🙂

Pentru ca dupa ce s-a consumat momentul, am mers mai departe, mai indragostiti ca niciodata, spre o viata in 2. 😀 A fost frumos, sublim as spune… 🙂

Va doresc cat mai multe zile cum a fost pentru mine 21 Mai. 😀

Weekend placut!

6 gânduri despre „Si m-a cerut si cu inel… :P

Lasă un răspuns

