Si-am spus DA

Cea mai fericita zi. Cea mai emotionanta zi. Cea mai cea… 🙂

Nu pot sa exprim in cuvinte ce am simtit. Am avut atatea emotii incat tremuram de se vedea (cred ca se vede si pe fetele noastre ca eram emotionati).

969003_10201059299858181_1123615919_n

A fost perfect totul. De la prima ora, cand am inceput sa ma pregatesc, pana cand am ajuns in fata primariei unde ne asteptau 100 de persoane. Persoane dragi, care au vrut sa ne vada, rude, prieteni… Oameni care au fost alaturi de noi 100% si carora le multumim din tot sufletul. 🙂

Nu spun ca ne mai asteptam si la altii, dar… n-au venit.

Dar asta nu ne-a intunecat  petrecerea ce a urmat. Nicidecum. 🙂 Am dansat, am mancat si ne-am distrat la maxim. 🙂

A fost o zi de vis. Iar zilele ce au urmat au fost la fel de emotionante.

Acum, la 2 saptamani de casnicie, va pot spune ca viata e mai frumoasa in 2. E mai usoara. Mai linistita. Mai minunata. 🙂

Va doresc fericire si ma bucur ca ne-am reintalnit.

Semnat: D-na Zisu 😛

13 gânduri despre „Si-am spus DA

  1. Felicitari fericit-o! Radiezi prin toti porii si nici nu-ti gasesti toate cuvintele cu care sa poti descrie tot ceea ce simti…Asa si trebuie sa fie in 2…usor, simplu, frumos….etc!

  2. Pingback: Long time no see… | PinkPoints

Lasă un răspuns

