Experienta F64 se incheie aici! :D

266233_10151090291897654_1582670786_oNici nu stiu cu ce sa incep. Cu faptul ca F64 nu a reprezentat ceea ce am cautat eu (deloc?!) sau cu faptul ca aici am gasit cei mai misto colegi? Ca simt ca am pierdut un an degeaba sau ca mi-am dat seama ca nu era postul potrivit pentru mine?

Pana la urma nici nu mai conteaza… A fost o experienta (pe care nu as mai repeta-o, ce-i drept… :D)

Acum insa s-a terminat… Sunt libera (fix asa ma simt). Nu am decat regretul ca nu a meritat sa las ce aveam inainte si sa vin aici. Pe de alta parte Ana si Alina (cele mai dulci colege pe care le-am avut… :D) au meritat cele 365 de zile de nefericire (sa le denumesc asa).

Acum insa plec… Astazi (26.08.2013) este ultima zi si sunt fericita!!! Plec fara sa privesc inapoi… fara sa ma gandesc chiar. 😀 Sper doar sa pasesc pe un drum pavat cu liniste, pace, omenie si mult noroc. 🙂

Acum ca v-am dezvaluit si cea de-a doua schimbare din viata mea… va las.

Ramaneti cu bine si ne auzim cat de curand. 🙂

O saptamana minunata va doresc!

Lasă un răspuns

