Long time no see…

Dar gata! De acum ne vom relua discutiile. 🙂

Sa incepem cu ce-am mai facut in ultimul timp… Adica dupa cununia civila, cand m-am relaxat teribil. M-am linistit (dar nu pentru mult timp) si am inceput sa pun cap la cap ultimele detalii pentru cununia religioasa si petrecerea de dupa.

536940_429614270490053_1093100612_n

Usor, usor a venit si ziua cea mare. 17.08 Cu fast, mare fast, si nu sunt vorbele mele… :P, pentru ca eu nu-mi gasesc nici acum cuvintele, de aceea am sa va las in compania fotografiilor, facute de prieteni. 🙂

Acum sunt linistita, fericita si cu multe planuri de viitor (revin in alt post). Deocamdata as vrea sa le multumesc tuturor celor care au pus umarul sa iasa totul perfect.

Rochie mireasa – Pronovias
Sandale mireasa – Authentic
Bijuterii – Cercei si Bratara
Make-up – Dana Lazar
Hair styling – Alexandra

Costum mire – Ego
Camasa mire – Adina Buzatu
Pantofi mire – Stefan Burdea
Curea mire – Bigotti

Restaurant – Cepi
Verighete – Mardikian
Aranjamente florale – ByLoraCreations
Candy Bar – Pnk Candy-bar
Tort – Cofetaria Ina
Fotograf – Razvan Lupan
Videograf – Vivian Papadatu

De asemenea multumesc si sotului (ah, ce bine suna), parintilor, surorilor, care m-au ajutat enorm. Si…. cam atat. 🙂 

Va doresc un inceput de saptamana perfect si iubiti-va mult. 🙂

8 gânduri despre „Long time no see…

Lasă un răspuns

