Le-am declarat razboi! :D

2Nu-mi place sa gatesc (de abia stiu sa fac niste sendvisuri), dar sunt mancacioasa si pofticioasa. Imi plac cam toate mancarurile: dulci, sarate, aromate, de post, de dulce, din bucataria romaneasca sau internationala. 😀

Ador mancarea… Si nu numai! Imi plac si dulciurile. Facute in casa, cumparate, chiar nu conteaza. Le ador.

Iar asta se vede. Nu mai detin de mult greutatea de 50 kg… nici macar 55! Tocmai de aceea am sa renunt usor-usor la cateva din obiceiurile mele culinare!

In primul rand, gata cu cinele mai tarziu de orele 19.00!

Apoi, zic sa mai renunt si la painica care-mi place atat de mult!

Si daca tot suntem la taiatul de pe lista zic sa tai si toate dulciurile din comert. Da, imi voi prepara singura dulciurile! Si la cat de priceputa sunt, singur voi slabi ceva, ceva :)))

duulce

Si inca ceva, nici bauturile carbogazoase nu mai au ce cauta in meniul meu!

Acum ca am spus toate acestea, declar razboi pe fata kilogramelor in plus!

Maine ma cantaresc (gasesc eu un cantar pe undeva) si vad cat este necesar sa pierd pe drum 😀

Doamne ajuta! (Ma multumesc sa ajung la 55-56) 🙂

2 gânduri despre „Le-am declarat razboi! :D

Lasă un răspuns

