O veste minunata :)

1418358_655749211132677_311636513_nNu. Nu este vorba despre binecunoscutul colind, ci despre o veste minunata pe care doresc sa v-o impartasesc. 🙂

Dupa cum v-am tot spus de-a lungul timpului sunt o persoana caruia ii plac dulciurile. Pana acum, doar sa le fi mancat, de acum sa le si fac. 😀

Si cum imi plac provocarile… de ceva vreme, mai ales odata cu nunta mea, am ales sa fac ceva cu adevarat nou: CANDY-BAR-uri! Am hotarat ca vreau sa acoper tot felul de evenimente: de la nunti, botezuri, pana la petreceri private sau corporate.

In portofoliu am deja 2 nunti si o zi de nastere.

Desi am avut emotii, m-am distrat in fiecare moment al planificarii acestora. Atunci cand am facut ofertele, cand am mers la cumparaturi, cand am pregatit o parte din dulciuri, cand le-am aranjat, cand am vazut ca s-au ridicat la standardele clientilor, si mai ales cand am vazut ca au fost apreciate de catre invitati.

Este un inceput frumos, de care vreau sa ma bucur alaturi de voi. 🙂

Daca doriti sa dati like paginii de Facebook, o puteti face aici. Daca doriti sa ma urmariti si pe blog, va puteti abona aici.

Va astept. 🙂

P.S. Alege-ti o ocupatie pe care sa o iubesti si nu vei mai fi nevoit sa muncesti o singura zi din viata ta!

5 gânduri despre „O veste minunata :)

  1. Pingback: Un hobby dulce: Pnk Candy-bar | PinkPoints

Lasă un răspuns

