Viata in roz

374482_10201945065041757_1245807948_nEste atat de usor sa vorbesti despre fericire… dar este la fel de simplu sa si fii fericit? Cand am aflat despre ce vom vorbi la Prioritea saptamana asta m-am gandit instantaneu: Eu sunt fericita? Stiu ce inseamna sa fiu fericita? Stiu cum sa pastrez aceasta stare cat mai mult timp in viata mea?

Au mai trecut cateva zile de la invitatie si am uitat sa ma mai gandesc la acest subiect. Am ajuns la intalnirea noastra saptamanala alaturi de Laura Mihailescu, Food Creator la Prioritea si Malina Chirea, de la Initiatia pentru Fericire, si am inceput sa discutam.

Ne-am prezentat pe rand si cand a venit randul meu am inclus si faptul ca m-am casatorit de curand. Atunci toata lumea a spus: deci tu clar esti fericita. 🙂 Asa este, sunt fericita dar am uitat sa le spun cat stres implica organizarea unei nunti. 🙂

Vorbind cu fetele de acolo mi-am dat seama ca fericirea tine de noi, ca noi alegem daca suntem sau nu fericite. Ca noi alegem daca ne bucuram de lucrurile simple din viata noastra si daca ne lasam daramate de orice fleac care intervine in viata noastra.

Fericirea este o stare de spirit care poate tine 10 min, 2 zile sau ani. Ca sa ajungem sa fim fericiti trebuie sa ne setam niste prioritati, sa vedem ce este cu adevarat important in viata noastra si apoi sa ne focusam asupra acelui lucru/persoane.

De multe ori ni se intampla sa uitam ce este cu adevarat important si ne lasam invaluiti in rutina zilei, prinsi in lucruri marunte.

Cati dintre noi spunem zilnic persoanei de langa noi ca o iubim, cati ne sunam parintii si le spunem ca ii iubim, cati ne ocupam si de sufletul nostru dupa o zi/o saptamana plina de deadline-uri stranse si contracte incalcite?

De multe ori uitam sa fim oameni. Ceva ne determina sa actionam impulsiv si din cauza aceasta si cele mai simple lucruri devin incurcate si fara rezolvare.

fericire

Fericirea ne este data de lucrurile care ne fac placere, care ne bucura, pe care le facem cu drag. Am prieteni care au dat la anumite facultati pentru ca parintii nu le-au permis sa faca ce si-au dorit, stiu persoane care lucreaza in companii unde nu au nicio implinire, nu simt nici cea mai mica placere fata de ce trebuie sa faca. Si pentru ce? Pentru bani? Pentru ca asa vor parintii, societatea?

La intalnire am aflat ceva foarte interesant. Din pacate, noi romanii, nu traim asumat. Si din pacate este cat se poate de adevarat. Preferam sa fim nefericiti dar sa nu ne asumam responsabilitati.

Ca sa fim fericiti nu trebuie sa ignoram ceea ce ne deranjeaza, ba din contra. Ar trebui sa incercam sa schimbam ceea ce ne deranjeaza.

Plus ca si mancarea ne poate shimba starea de spirit. In functie de ce mancam, putem fi foarte veseli, cu o stare de spirit foarte buna, sau din contra sa fim foarte pesimisti si foarte iritati.

Nu spune nimeni ca este usor sa fim fericiti. Dar merita incercat. Atat cat suntem sanatosi cred ca orice problema are rezolvare.

Din pacate nu exista o reteta a fericirii. Depinde de fiecare din noi sa ne gasim echilibrul, si implicit fericirea.

Si cum spune si soganul blogului meu: Let’s have some pink thoughts! 🙂

Multumim HIMALAYA LOGO 2004pentru cadourile frumoase pe care ni le-ai oferit! Crema buna trece iarna grea! 🙂

Lasă un răspuns

