Un iaurt pe zi!

Nuuu, titlul NU este gresit. Nu am scris iaurt in loc de mar. 🙂 Este chiar vorba de iaurt. Simplu, fara fructe, nici prea gras, nici prea slab. „Un iaurt pe zi” este o campania de informare si educare a romanilor, in ceea ce priveste beneficiile consumului de iaurt, apartinand brandului Danone.

danone_iaurt_vizual

La intalnirea saptamana de la Prioritea, pe 27 noiembrie, am avut placerea de a ne intalni cu reprezentanti ai brandului Danone. Stim cu totii ca Danone a trecut prin niste crize de imagine de-a lungul anului care si-au pus amprenta asupra consumului romanilor de produse Danone.

produse

S-au auzit o groaza de lucruri, cum ca Danone foloseste lapte praf in produsele lor sau chiar aracet. Nu de mult s-a vorbit despre o contaminare cu dioxina care a zguduit destul de puternic vanzarile brandului. Un alt zvon vizavi de acest brand facea referire la Iaurtul Activia si la fermentul/bacteria Actiregularis care de fapt s-ar numi Bifidobacterium bifidum si care ar proveni din vaginul vacilor.activiasuperfructe

Pusi fata in fata cu cei de la Danone toti am inceput sa spunem ce stim, ce am auzit, sa intrebam ce e adevarat si ce nu. Un haos total :)). Bine ca fetele Danone au fost destul de dragute sa ne raspunda tuturor si sa ne explice ce si cum.

De exemplu, pentru ce ar folosi lapte praf in produsetinand cont ca laptele praf este mai scump din cauza procesului la care este supus (deshidratare)?  De aracet, nici nu mai spunem… Vorba unei prietene: pai atunci hai sa folosim iaurt Danone in loc de aracet. :))

In ceea ce priveste bacteria folosita la iaurtul Activia ni s-a spus clar ca este un ferment, deci nu avem de ce sa ne facem probleme. 🙂

Am inteles ca este important sa mancam un iaurt pe zi pentru ca: ca ne ajuta la digestie, ne ofera vitalitate si o stare de bine. Sa nu uitam ca laptele contine: glucide, minerale, vitamine si grasimi indispensabile vietii.poster-actimel-capsuni-si-banane-445x245

Sper ca v-am inlaturat dubiile in ceea ce priveste acest brand si produsele lui. 🙂

Eu una sunt fan iaurt si lapte si bine fac. 🙂 Va recomand sa deveniti si voi, cat mai repede posibil.

Multumesc Danone pentru degustarea produselor. Oikos este chiar bun. 🙂Oikos_toata_gama_1

2 gânduri despre „Un iaurt pe zi!

  1. Fie ca anul 2014 să-ţi fie aşa cum ţi-l doreşti tu, Raluca dragă!
    Eu îţi doresc din toată inima mea, în toate zilele vieţii tale să fii sănătoasă şi fericită!
    An Nou Fericit! La mulţi ani, Raluca! 🙂

Lasă un răspuns

