La multi ani, dragii mei!

02-New-Year-2013-WallpaperAm mai trecut un an…

Privind in urma va pot spune ca a fost un an bun. Pentru mine cel putin. Bun si greu in acelasi timp. Dar ce ar insemna buna fara greu, nu-i asa? Si pana la urma ce mai conteaza daca a fost si greu, daca a fost bun? 😀

 

  • Mi-am organizat nunta, asa cum mi-am dorit dintotdeauna.  Un lucru minunat, dar si greu in acelasi timp.
  • Ne-am mutat impreuna. De vis, si pe alocuri de cosmar. (glumesc)
  • Mi-am schimbat jobul. Un lucru bun, 100%. Prietenii stiu de ce. :))

2014Acum, in noul an, privesc cu optimism spre viitor. Privesc cu incredere, pentru ca suntem doi si acum totul pare mai usor.

Sper ca anul 2014 sa fie unul cel putin la fel de bun ca 2013. Imi doresc sa ne aduca multa sanatate, fericire si noroc. Sa ne aduca impliniri si vise marete. Sa ne aduca liniste sufleteasca si multa rabdare.

Va pup, dragii mei! Va doresc un an 2014 dat naibii, care sa ne demonstreze inca o data ca viata e frumoasa, indiferent de situatie! 🙂

LA MULTI ANI, 2014! LA MULTI ANI, prieteni dragi!

Lasă un răspuns

