Declinul Facebook-ului :)

Facebook-is-like-a-fridge-53Relatia mea cu Facebook a inceput cumva la rugamintea unei prietene… Dupa ce a insistat intr-atat de mult incat nu am mai suportat, mi-am creat contul, fara sa fiu prea incantata. Intram din cand in cand… Doar sa vad cu ce se mananca. Apoi intram din curiozitate. Ma delectam cu pozele si statusurile prietenilor.

Mai tarziu am devenit cumva dependenta de Facebook. Chiar daca nu eram activa (nu puneam poze, nu scriam statusuri sau nu imi dadea check-in-uri, etc) imi placea sa intru, sa ved ce se mai intampla. Urmaream paginile de fani la care dadusem like, mai vorbeam cu oameni cu care nu mai vorbisem de ani de zile (colegi de generala, liceu, facultate…).

Dupa ce am refuzat luni de zile sa joc vreun joc de pe Facebook, la un moment dat am vazut-o pe sora mea jucand un joc. Era Candy Crush… Iar de atunci am pierdut cateva saptamani bune din viata mea chinuindu-ma sa trec de la un nivel la altu’…

De ceva vreme insa, Facebook-ul a inceput sa ma oboseasca, nu mai gasesc niciun motiv sa pierd vreo ora din viata mea uitandu-ma la ce posteaza oamenii din lista mea. Mi-am dat seama ca am in lista 420 de oameni. 420!! Pe multi i-am vazut o data sau de 2 ori in viata mea… Asa incat am inceput sa dau tuturor (mai putin prietenilor si familiei) unfollow.

Asta se intampla cam acum o luna. Acum cateva zile am inceput sa dau unlike paginilor pe care nu le vizitez in mod regulat.

Tot de cateva zile ma gandesc serios sa-mi inchid si contul. Si cred ca am s-o fac! 🙂

Si-n plus… ce rost are sa pierd timpul pe Facebook? De ce nu as petrece o ora in oras, cu prietenii mei? 🙂

Lasă un răspuns

