First Kiss – o campanie nereusita!

Din punctul meu de vedere… Si nu numai! Am tot vazut share-uri la acest videoclip pe la prieteni, pe IQads si nu stiam care era faza cu el.

Azi am intrat pe Youtube si am vazut ca era cel mai popular… Cum ar fi putut sa nu fie, la cele 53 de mil de afisari?! Asa ca am zis sa ma uit. Si sincer va spun, daca nu apasam butonul de play, nu avea de ce sa-mi para rau.

Desi intuiam ca e o companie de marketing in spate, imi imaginam ca un alt brand a apelat la un astfel de videoclip de promovare (poate Durex, Love Plus, vreun producator de anticonceptionale, vreun site de matrimoniale, etc) dar nu un BRAND DE HAINE!!!

S-o luam pe rand:

1. Ce legatura are ideea videoclipului cu un brand de haine?
2. Cum o sa-l ajute acest videoclip pe respectivul brand de haine sa-si creasca vanzarile?
3. Oare s-a dorit un videoclip nebranduit/fara trimiteri catre site sau s-au omis din greseala aceste lucruri?
4. I-a adus vreun beneficiu/plus valoare acest videoclip companiei sau din contra, doar un PR negativ?

Daca este sa ne luam dupa replicile acestui videoclip… 😀

1. „First handjob” – by Pimm’s Girl

2. „First Sniff” – by Mother London

3. „First Snog” – by Krowd

4. First Raspberry – by Simply Unemployable

5. First Kiss – by Minecraft Parody

Asa cum va inchipuiti probabil, sirul parodiilor nu se termina aici!

Voi ce ziceti? Mi-a scapat mie (si celorlalti) ceva? 😀

2 gânduri despre „First Kiss – o campanie nereusita!

Lasă un răspuns

