La multi ani, Pinkpoints!

happy second birthday

A mai trecut un an. Un an plin de povesti. Unele mai fericite, altele mai triste. Povesti in care v-am implicat, si la care voi nu ati ramas indiferenti.

Un an in care s-au intamplat multe. M-am casatorit, m-am mutat, mi-am schimbat jobul (de doua ori, chiar. :d Dar asta urmeaza sa va spun intr-un post viitor)… Un an in care mi-am facut noi prieteni. Am cunoscut persoane pe care vreau sa le pastrez mereu langa mine.

Un an in care m-am dezvoltat sufleteste si-n care am gasit noi motivatii de a trai frumos.

Multumesc celor care ma viziteaza deja. Va astept pe cat mai multi dintre voi in lumea mea roz!

La muuulti ani, Pinkpoints!

Vezi aici prima aniversare! 🙂

9 gânduri despre „La multi ani, Pinkpoints!

Lasă un răspuns

