Placeri vinovate – partea 1

Desi titlul anunta ceva ‘grav’va pot spune inca de pe acum ca nu e. 🙂 Nu beau, nu fumez, alte lucruri mai rele de atat nici nu intra in discutie.

pozaVreau sa va vorbesc despre acele lucruri care imi fac viata mai frumoasa. :d O sa fac o lista. In ordinea importantei 😉 Descrescatoare cica, desi incep sa cred ca toate ocupa un singur loc: 1. :))

1. FARDURILE. Ca vorbim de truse sau de farduri individuale, de firma sau nu, le iubesc. Sunt prima mea placere vinovata in care am investit. De prin clasa a-7-a asa… :)) De atunci si pana acum am cumparat ceva farduri. 🙂 E bine ca la un moment dat se consuma ca altfel as fi fost in pericol. Multe prietene imi spun: dar nu sunt aceleasi culori? Cat de diferite pot fi?! :)) Cine stie cunoaste! 😉 Nu exista fard cu aceeasi nuanta (nu de putine ori am cautat o nuanta care mi-a placut la un moment dat si nu am mai gasit-o). Este o colectie in continua crestere. :))

farduri
2. GENTILE. Le ador. Din piele, din material, colorate, simple, cu bretele, fara, de firma sau nu. 😀 Este o pasiune de ceva vreme (vreo 3 ani), insa este din ce in ce mai intensa. In acest moment, detin cel putin 50 de genti. Poate intr-o zi am sa revin cu o poza personala. 🙂

genti

3. CEASURILE. Ahhh. Da. Imi plac. De firma doar. 🙂 Cu pietricele, cu curea de piele sau tip bratara, aurii sau argintii… Dau un aer aparte. Mai ales in ziua de azi cand telefonul mobil a luat loc ceasului de mana. Momentan colectia este destul de mica: 5 ceasuri.

ceasuri 4. CREME. De maini, de picioare, de corp, de fata, de noapte, de zi, hidratanta, anticelulitica, cu sclipici, autobronzanta… Ca-n cantecul celor de la TAXI. Si totusi, folosesc una, max 2. :)) Cred ca aici e vorba doar de ambalajul lor dragut. :))

creme5. BIZ BRIZURI. Aici intra tot ce gasesti la coltul strazii/mall-uri/magazine ascunse pe stradute: cercei, inele, lumanari parfumate, rame foto, suporturi pentru orice, casete pentru orice, etc. 🙂 Colectia nu ajunge sa creasca considerabil pentru ca din cand in cand, fac curatenie. :))

biz brizuri

In mare cam astea ar fi… Sau astea mananca cei mai multi bani. 😉

Voi ce placeri vinovate aveti? Unde vi se duce un sfert din salariu? :))

2 gânduri despre „Placeri vinovate – partea 1

Lasă un răspuns

