30

photoCand eram mai mica si ma gandeam la mine la 30 de ani, ma vedeam o femeie de cariera, necasatorita, stand singura intr-un penthouse, avand un iubit hot, hot! 😛 Ganduri de copila. Dumnezeu a avut insa ganduri mult mai frumoase pentru mine. Mi-a oferit sanatate, iubire, oameni dragi in jurul meu. Lucruri cu adevarat valoroase!

Uitandu-ma in spate imi dau seama ca am avut o viata frumoasa, simpla, curata si continua sa fie la fel de minunata!

Multumesc, Doamne!

30 de ani frumosi, 30 de ani in care am fost mereu ocrotita si iubita!

La multi ani mie! 😀

 

 

7 gânduri despre „30

Lasă un răspuns

