Timpul parca nu mai are rabdare…

Time_is_Flying_by_klaugDesi este o replica din „Morometii” a lui Marin Preda scrisa in 1955, a ajuns sa fie cea mai folosita fraza in sec 21, cea mai buna scuza, cel mai crunt adevar…

Recunsoc ca fac parte din aceia pentru care timpul zboara, pentru care timpul nu se mai masoara in aceeasi unitate de masura.

In urma deciziilor pe care le-am luat (si aici vorbesc in numele tuturor celor care lucreaza in sistemul privat) am ajuns sa ne impartim timpul intre birou si pat ( BIROPAT).

Imi aduc aminte de parintii mei care ajungeau la maxim 3-4 PM acasa. Care aveau timp sa ma creasca, care aveau timp sa se bucure de mine.

Cu cat inaintez in viata, cu atat imi dau seama ca bucuriile in viata nu inseamna doar un proiect bine realizat, o marire de salariu sau o promovare.

Inseamna mai mult de atat! Inseamna o familie, copii, iesiri in parc, calatorii, rasete! Inseamna sa reusesti sa echilibrezi balanta.

O saptamana superba va doresc, va stres si fara sa spuneti: Nu am timp…

enjoythelittlethings

Pup 🙂

Lasă un răspuns

